Forum SOTTP Strona Główna SOTTP
Laugh. Cry. Share the pants.

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja

Wycieczki szkolne ;P
Idź do strony 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Następny

PostWysłany: Wto 17:08, 09 Maj 2006    Temat postu: Wycieczki szkolne ;P

Lubicie je? Często na nie jeździcie, co was tam spotkało? Gdzie byłyście i co zobaczyłyście? czyli wszystko o wycieczkach

misstibby
Założycielka Stowarzyszenia

Skąd: Polanica Zdr.

PostWysłany: Wto 17:24, 09 Maj 2006    Temat postu:

Nasza wychowawczyni jest taka "kochana" i nigdzie nieche z niami jeżdżić. Przez te 3 lata w gilmazjum w 1kl. byliśmi na szczytniku (do jest tak daleko od naszej mijscowości ,że szliśmy tak około 1,5 h Razz) i to była wycieczka zapoznawcza, w 2kl. bylismy we wrocku w kinie i w między górzu (tą wycieczke opisze później by było by troche tego Razz), a teraz w 3 kil. pani na początku roku nam obiecała bez wzglądu na wszytko zrobić wycieczke klasową a teraz mówi, ze jesteśmy nie grzeczni, mam złe oceny itp. :/

PostWysłany: Wto 17:34, 09 Maj 2006    Temat postu:

nasza pani wręcz na odwrót, w tym roku byliśmy już 3 razy w kinie raz jeszcze gdzieś a teraz jeszcze planuje wycieczke na 2 dni i jakieś wyjscia do kina i połazić po mieście czy coś w tym stylu

PostWysłany: Wto 18:06, 09 Maj 2006    Temat postu:

Moja wychowawczyni jest dość fajna i dlatego mielismy trochę tych wycieczek. Były wyjścia do kina, do jakiegoś parku, 1 dniowa wycieczka i były różne atrakcje np paintball itp. no i oprócz tego zielona szkoła 5 dniowa(do Gdańska i okolic). No i w tym roku to już nie wiem jak było ale wiem że moja stara klasa ma teraz zieloną szkołę też 5 dniową...ogólnie wycieczki klasowe są bardzo fajne, klasa się zgrywa, są jakieś dyskoteki ogniska:) Zawsze jest zabawnie:D Heeh wiem z doświadczenia:]

Afro
Mieszkaniec Karoliny Południowej

Dołączył: 29 Kwi 2006

Skąd: MOSTY

PostWysłany: Wto 18:21, 09 Maj 2006    Temat postu:

a ja mam taka wychowawczynie ktora nie jest zorganizowana bo zbyt czesta bieże nasze uwagi do serca i przeważnie nigdzie nie jezdzimy a dokładnie od kiedy sie przeniosłam do szkoly w Mostach to bylismy moze kilka razy w kinie i w oceanarium Razz teraz moze pojedziemy do łeby bo ma takie zamiar chociaz na poczatku roku nam mowiła ze pojedziemy do wisły Razz ale mam nadzieje ze chociaz ta wycieczka jej wypali Smile a co do przezytych przezemnie wycieczek to najmilej wspominam oczywiscie te gdzie jechałam z druzyna Very Happy

PostWysłany: Wto 18:29, 09 Maj 2006    Temat postu:

Jako uczennica 3c z gimnazjum im. dr. Józefa Mateszuewskiego w P-cy mogłabym zapytć: Co to jest wycieczka klasowa Wink?
No dobra moze trochę przesadzam. Asia zgubiłaś kilka wypadów i w Międzygórzu bylismy w 3 klasie, na poczatku Wink. A więc tak
1 klasa: pani obiecuje wycieczkę pod koniec roku. Jedziemy na samiutenkim początku ,a własciwie idziemy, na Szczytnik-jakieś 5 km od naszej miejscowości. Zabawa była niezła, ale wtedy nie znaliśmy się jakoś szczególnie ,więc nie było AŻ tak super Wink
Pod koniec roku pani stwierdza ,ze pojedziemy w 2 klasie na wycieczke i zabiera nas do ogrodu botanicznego i w jakieś inne miejca we Wro Wink Było spoko Wink
2 klasa: Mieliśmu jechać na początku roku na wycieczkę ,ale pani stwierdza ,zę pojedzimy na koniec Wink. Koniec roku szkolnego...mamy jechac do Międzygórza, ja z powodu nogi nie mogłam pojechać ,ale dzięki temu ,ze spadł śnieg tam<lol> pojechaliśmy pociągiem do Wrocka do, kina i na rynek Wink Było suuuper Very Happy. W kinie było zarąbiście(nie z powodu filmu Smile),potem tez fajna zabawa Very Happy
klasa 3: wreszcie jedziemy na obiecaną wycieczkę. kierunek Miedzygórze-pobliska miejscowość koło Śnieżnika. Zabawa na całego,szkoda ,ze piętro wyżej, nam tylko balkon sprzątali Very Happy...W grudniu pojechaliśmy z jeszcze inną klasą do Kina do Wro, było nawet, nawet...
Teraz chcemy jechac na ostatnią wycieczkę klasową ,ale pani jest nbiechętna Confused . Ale my coś wymyślimy Smile A oprócz tego kilka osób z naszej kl. prawdopodobnie jedzie do Drezna z inna nauczycielką-ja chyba tez jadę Wink
To tyle o naszych cudownych wycieczkach Wink
Jedno jest pewne: nie ważne gdzie jedziesz ,ale wazne z kim Very Happy-3 c wymiata Very HappyVery Happy

PostWysłany: Wto 18:37, 09 Maj 2006    Temat postu:

Tak to prawda zuza, najważniejsze jest to z kim się jedzie:) wtedy to nawet wypad na rynek może być świetny;)

PostWysłany: Wto 18:43, 09 Maj 2006    Temat postu:

My teraz chcemy wymyślicz wypad gdzies blisko byleby było fajnie (i ja stawiam warunek ,ze zabraniam brudzic balkonu Very HappyVery Happy-misstibby wie o co chodzi Very Happy)

PostWysłany: Śro 13:31, 10 Maj 2006    Temat postu:

No to ja napisze:
*klasa 4: Wyjazd na 6 dni do Jeleniej Góry z klasą 6c szkoda ze od nas było tylko 6 dziewczyn i 2 chłopaków bo reszta lezała w łóżkach bo złapała ich epidemia świnki. Wycieczka super! Dożo sie nałaziliśmy, ułozyliśmy kilka piosenek, zdobyliśmy odznaki GOT, Była tylko jedna rzecz która psuła wycieczke "Trybkowa i spółka" Very Happy
*klasa 5: 3 dniowa wycieczka do Mausza (jakas wiocha w lesie nad jeziorem) Było super to była zielona szkoła, byliśmy z inną klasą, mieszkaliśmy w kilkuosobowych domkach, fajne były kary i zajęcia sprawnościowe, ogólnie robiliśmy zadyme i było extra
*klasa 6: 5 dniowa wycieczka do Zakopanego, mieszkaliśm w fajnym pensjonecie, wycieczka chyba najlepsza, fajnie sie jechało autoarem przez 12 godzin w nocy! BYliśmy nad Morskim Okiem, na Gubałówce itd. spaliśmy w kościele Razz opalaliśmy sie na sniegu, biegaliśmy po pensjonacie z czajnikiem itp itd.
*klasa 1 gim: opisze jak wróce

PostWysłany: Śro 14:46, 10 Maj 2006    Temat postu:

My w podstawówce bylismy w Czorsztynie(Pieniny), Gdańsku i Karpaczu Smile Zapawa była fajna ,ale już nie wiele pamietam Wink

PostWysłany: Śro 16:08, 10 Maj 2006    Temat postu:

Ja tam już nie pamiętam jakie wycieczki były w podstawówce.....wiem że chyba nad morze, do kazimierza...w każdym razie było ich też dość dużo.

PostWysłany: Śro 16:36, 10 Maj 2006    Temat postu:

Dołączył: 18 Gru 2005

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:30, 10 Maj 2006    Temat postu:

Heh Ja też w szóstej klasie byłam na wycieczce w Zakopcu...To była chyba najlepsza wycieczka w ciągu całej podstawówki...Najlepsze było to jak przez 13 godzin<z przesiadkąVery Happy>jechaliśmy pociągiem..Rożne "dziwne" rzeczy się tam wyprawiało...Ale w pensjonacie też było fajnie..Nasza wychowawczyni była fajna więc mogliśmy chodzić spać o której chcemy tylko później musieliśmy rano wstawać i cały dzień zwiedzać..A teraz nasza wych. powiedziała nam , że najdłużej może z nami pojechać na 2 dni..I to do jakieś dziury np.Okoniny nad jeziorem Smile
No cóż mówi się trudno..Inne klasy wogóle nigdzie nie pojadą..

PostWysłany: Śro 20:45, 10 Maj 2006    Temat postu:

To ja pamiętam ,jak jechaliśmy w nocy do Gdańska-w przedziale 6 dziewczyn i tata naszego kolegi Wink Jakiś gostek sie zgubił i spał u nas w przedziale, a moja psiapsiółka miała na jego ramieniu głowę-wszystkie spałyśmy ,jak on przyszedł, ja się udze ,a tu Sylwia na kimś spi Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SOTTP Strona Główna -> Pogaduchy.... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)